Pengunjung

kenali keluarga aku

>> Wednesday, February 25, 2009

Kita mulakan dengan bini aku...

Nama dia Rohani binti Sa'ad

Satu nama yang simple..



Ni gambar keluarga...

Aku tengah mendukung anak kedua.. iaitu Farhan Fitri.. berumur 1 tahun 4 bulan. Nama
timangannya Roni. Anak yang perempuan dan berbaju biru adalah kakaknya Fatin Hayati..
nama timangannya Tinfa. Sebab apa nama keduanya mula dengan huruf F...
Aku sendiri pun tak tahu...

Gambar kat atas tu.. cuba korang teka kat mana...

Soalan objektif...

a. Tepi laut b. Tepi sungai c. Tepi tasik d. Tepi tasik banding

Jawapannya... d.

Gambar ni diambil semasa perjalanan dari pahang ke kedah mengikut kelantan kerana sebelum tu aku pegi mesyuarat kat terengganu...

Tahun lepas aku banyak bercuti.. aku selalu membawa family bila mana aku outstation...

3 comments:

eyena February 25, 2009 at 9:45 PM  

bestnyee dia bercuti.. nak ikot nak ikot.. hehe bila nak kenalkan cek pulak sebagai adik yg paling baik..hahahaha

ChakLam February 26, 2009 at 7:43 AM  

Cikgu... meh lawat blog koi.
www.caklam.blogspot.com

AKU ANAK GURUN March 3, 2009 at 3:19 AM  

samalah kita di Rompin tak pernah jumpa pun. k lawat jap kat sini
sabadikap

Back to TOP  

Go to Mid Page  

Go to Bottom  

Waktu Solat Kawasan Rompin

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

Back to MID PAGE