Pengunjung

Selamat Hari Raya AidilFitri

>> Friday, October 2, 2009

Alhamdulillah , tahun ini saya dapat beraya di Felda Kratong 10, Muadzam Shah Pahang dan Kampung Bendang Raja, Kuala Nerang Kedah.
Hari Raya Pertama adalah di Pahang.

Ketika di Rompin


Isteri menjahit baru Melayu untuk beraya


Bersiap sedia dalam kereta untuk memulakan Perjalanan Jauh sejauh 2000 km pergi dan balik

Ketika di Keratong Pahang

Saya bergotong royong mengacau dodol.. seksanya



Bergambar bersama keluarga sebelah isteri di Pahang sebelum menunaikan sembahyang Raya. Tahun ini keluarga saya memilih warna biru sebagai warna tema hari raya 2009



Mengikuti majlis baraan bersama masyarakat felda di rumah mentua Pahang


Ketika dalam perjalanan dari Pahang ke Kedah


Ketika perjalanan pulang ke Kedah, saya singgah ke rumah pak tam, menziarahi keluarga pak Tam. Gambar atas anak saya bersama moyang mereka


Ketika di Kedah

Keletah anak bermain bunga api di rumah kak Jah, Kuala Nerang



Bergambar bersama Ayahanda Pak di Kampung, Kedah



Kami sempat berkelah di Puncak Janing, satu tempat peranginan berdekatan kampung saya

Ketika dalam perjalanan dari Kedah ke Pahang

Ketika pulang dari Kampung singgah bermalam di rumah bang Cat di Ipoh, Perak


Bergambar bersama Keluarga Bang Cat di depan rumah mereka. Terima kasih Bang Cat dan Kak Badariah kerana menyediakan juadah yang sedap kepada kami. Lain kali kami nak singgah lagi


Ketika pulang dari Ipoh kami singgah berziarah di rumah biras saya Rohaizi dan yang terakhir adalah gambar seketika kembali semula ke Rompin

Melayan anak-anak jiran Rompin datang beraya

2 comments:

Dolly October 2, 2009 at 6:21 AM  

Wishing you and your loved ones a very happy and meaningful Eid ul-Fitr.

Anonymous October 4, 2009 at 1:00 AM  

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Back to TOP  

Go to Mid Page  

Go to Bottom  

Waktu Solat Kawasan Rompin

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

Back to MID PAGE