Pengunjung

Santai-santai bersama keluarga

>> Friday, April 17, 2009

Pada hujung minggu lepas kami tak ke mana-mana...isteri saya ada sekolah ganti pada hari Sabtu dan saya saja tak hantar si manja ke rumah pengasuh...bukan apa, boleh bermain dengan mereka...lagi pun dua minggu depan kena bertugas di luar kawasan pulak.


gambar ni diambil waktu saya baru pulang dari kerja...tenang rasa melihat wajah-wajah si manja menyambut kepulangan









Pada hari Ahad kebiasaannya kami akan pulang ke kampung di Keratong, tapi minggu ni kami hanya menghabiskan masa di Kuala Rompin. Kebetulan emak dan ayah tak ada kat rumah, pergi kursus Haji...
Ni masa kami balik kampung dua minggu lepas.Kebetulan adik Ina dari Banting pun balik juga. siapa yang pakai topi keledar tu?..Itu adik Fozi yang baru dapat kerja JAKIM..Balik ambil motor untuk mudahkan urusan kerja...maklumlah baru nak mula kerja...

Petang Ahad lepas, dah seharian duduk kat rumah...kami saja jalan-jalan kat Pantai Hiburan Rompin, tak jauh, 5 km je dari rumah kami...lautnya biru dan pantainya agak bersih, memang sesuai kalau nak mandi tapi kami tak mandi cuma jalan-jalan je


Adik dan kakak memang suka sangat kalau kata nak pergi pantai













Nak buat apa tu??air laut rasanya masin....

Isteri bersama si manja



Jom balik...dah nak senja ni..lain kali kita datang lagi..
Apa yang suka sangat tu?
Sebenarnya tak habis cerita lg...sambung lain kali..






2 comments:

Tirana April 18, 2009 at 12:49 AM  

Huaaa..seronoknya bersantai dengan keluarga...

ummu Fathan April 21, 2009 at 7:34 AM  

Alhamdulillah...memang seronok...

Back to TOP  

Go to Mid Page  

Go to Bottom  

Waktu Solat Kawasan Rompin

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

Back to MID PAGE