Pengunjung

Riadah Menyihatkan Badan

>> Tuesday, April 28, 2009

Seharian berada di tempat kerja memang terasa penat..tapi bila pulang ke rumah segala rasa penat hilang terutama bila dah ambil si manja dan dapat bermain dengan mereka...Sementara menunggu kepulangan isteri...sempat lah beriadah bersama anak-anak...

Antara riadah yang menyeronokkan ialah mengayuh basikal mengelilingi kawasan Peladang Inn ni...bukan main suka si manja yang kat depan dan belakang...

Ha...bila habis satu pusingan kami balik ke rumah...Ummu Fathan dah balik...isteri tercinta nak juga naik basikal...nak
santai-santai katanya...


Adik pula tak cukup dengan naik basikal...nak exercise sendiri juga...dengan tolocar comelnya...best juga tengok gelagat si manja tu...




Hari masih awal lagi...teringat nak isi angin tayar motor...sempat bawa adik farhan sekali ke kolej sekejap nak isi angin...mudah nak ke surau malam Maghrib dan Isyak nanti...

5 comments:

Tirana April 28, 2009 at 8:40 PM  

Wahhhhh..seronoknya bersantai dengan keluarga... Dah lama jugak saya tak menunggang basikal..entah2 dah lupa cara nak menunggangnya..hehehe

ummu fathan April 29, 2009 at 1:47 PM  

santai-santai rehatkan fikiran je kat depan rumah..InsyaAllah tak lupa cara nak tunggang basikal...itu kan kenderaan pertama waktu kecik2 dulu...cuba,cuba...

eyena May 1, 2009 at 7:43 AM  

hehe waa menarik gak ni..hehe macih abg die yg BTKK n kak ani yg byk menyokong cek..hehe dah buat dah yg cbox tu..tanks ats tunjuk ajar..ewah..

Back to TOP  

Go to Mid Page  

Go to Bottom  

Waktu Solat Kawasan Rompin

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

Back to MID PAGE