Pengunjung

Pergi Mesyuarat Pemilihan Bank Item Soalan

>> Thursday, March 12, 2009

Sehari dua nih saya mengadap komputer jer lah.. tapi tak sempat nak update blog... Tu yang tak ada post terkini. Cuma saya rasa rindu pada keluarga dan anak-anak la.. kebetulan sebelum bertolak tu anak yang kecil ada sedikit demam. Dia asyik menangis bila dia dapat rasa saya nak outstation.. walhal saya tak bagitau dia pun saya nak keluar beberapa hari. Tahun lepas dia pernah demam bila terpisah dengan ayah dia beberapa kali dalam 3 minggu.

Semalam isteri saya ada memberitahu berkenaan perkembangan blog.. katanya ada kawan kawan baru yang menjadi rakan follower. terima kasih diucapkan kepada kak tirana dan qaseh dylila kerana sudi berkunjung. Juga kepada kak chik (Nordiana) ex UKM kerana sudi menulis dalam my guest book. Sekian untuk pagi nih..(curi-curi masa..) dan saya akan teruskan kerja siapkan soalan. Insya Allah kita jumpa lagi

0 comments:

Back to TOP  

Go to Mid Page  

Go to Bottom  

Waktu Solat Kawasan Rompin

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP  

Back to MID PAGE